.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هجوم بي‌سابقه گردشگران به سواحل دريای خزر

شهرستان تالش در شمال استان گيلان در چند روز اخير شاهد حضور بي‌سابقه و پيش بيني نشده گردشگران در اين منطقه از ساحل درياي خزر بوده است.

بيشترين ورود گردشگران به منطقه گردشگري" گيسوم" در ميانه جاده تالش به انزلي است و هجوم ده‌ها هزار نفر عملا امكان خدمت رساني مطلوب را سلب كرده است.

ساحل گيسوم بدليل برخورداري از سواحلي كه با جنگل‌هاي زيباي شمال مجاور مي‌باشد، از شهرت خاصي در ايران برخوردار است.

مسوول طرح ساحل گيسوم به ايرنا گفت : ‪ ۷۰‬دستگاه سوئيت و مهمانپذير طرح ساحلي گيسوم به گردشگران اجاره داده شده و عملا هيچ امكان ديگري براي خدمت رساني وجود ندارد.

"علي محرمي" گفت: هزاران گردشگري كه موفق به استفاده از محل‌هاي رسمي اقامتي نشدند، در فضاي باز و سرسبز اطراف تطعيلات خود را سپري كردند.

در اين حال بسياري از گردشگران نيز مجبور شدند در مناطق روستايي، منازل مازاد روستاييان را به بهاي هر شب ‪ ۶۰۰‬هزار تا ‪ ۸۰۰‬هزار ريال كرايه كنند.

"امير بهادراني" گردشگر اهل تبريز به خبرنگار ايرنا گفت : ما هر سال به گيسوم مي‌آييم ولي اين منطقه باوجود زيبايي‌ها وطبيعت دلربايش مورد غفلت مسوولان است و بدون هر گونه توسعه از امكانات چند سال گذشته برخوردار است.

يك گردشگر شيرازي‌نيز گفت:ما تعريف سواحل گيسوم را بسيار شنيده‌بوديم اما با امكاناتي كه در حد اوليه نيز نيست تمايل به سفر دوباره به اين منطقه نخواهيم داشت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.254 seconds.